poniedziałek, 21 lipca 2014

Cześć!

Cześć :)
Postanowiłam założyć bloga na którym będę pisać o wszystkim. Będę Wam udzielała porad,ale też prosiła Was o nie ;)
Moje poprzednie 2 blogi z opowiadaniami musiałam zwiesić, ponieważ mam zepsuty komputer, a nie wiadomo kiedy będzie nowy :c
Mimo to, tego bloga mam zamiar poprowadzić, dam radę. Na komórce nie będzie tak źle.
Hmmm, może Wam trochę o sobie opowiem.

Lubię kontakty z ludźmi i pisanie, dlatego założenie tego bloga było do przywidzenia. 
Jest to decyzja spontaniczna, ponieważ często podejmuję decyzje na spontana ;D 
Myślę, że będą czytelnicy tego bloga. ;) 
Jestem Gabi, miło mi Was poznać xD 
Interesuje się modą, jednak nie chciałam założyć typowo modowego bloga. 
Mogą się tu pojawić nowinki ze świata muzyki i gwiazd :D 
A co do mnie to... Nie wiem co powiedzieć.
Nie chcę Was zanudzać...
Jestem chora na : NSNFBPN - Nałogowe Siedzenie Na FB Po Nocach :3 
Uwielbiam zaczepiać się na FB ;D 
Nałogowo przeglądam BESTY.pl  
Jestem Directioner ( hejtujcie ;) ) , oczywiście, że słucham też innego rodzaju muzyki.
Jestem z tych którym podobają się różne piosenki. 
 Lubię KaeNa.
 Bobra nie zanudzam już. 

Aha, co do nazwy bloga, to nie miałam innego pomysłu. Jeśli na jakiś wpadniecie, piszcie. Z anonimków czy z kont, nie ważne, tylko piszcie ;)
Pozdrawiam,
Gabi ;* 
P.S. trochę się rozpisałam :D 

6 komentarzy:

  1. Cześć Siostrzyczko! Już masz czytelniczkę (mnie) hahahah <3
    Zapowiada się ciekawie będę Cię tu odwiedzać ;)
    Teraz reklama hahah xd
    Jak chcesz to wpadnij i zostaw coś po sobie <3
    http://todaysbeautyishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Dziękuję, za czytanie i za komentarz. To dla mnie bardzo ważne.
      Jaka tam reklama, jakoś trzeba się wypromować ;)
      Właśnie jestem na Twoim blogu, zapowiada się fajnie, ale jutro pozostawię ślad.
      Będę go czytać z chęcią ;)

      Usuń
  2. Też zakładałam blogi na spontana ;3 i zawsze ten sam problem - jaką nazwę wybrać!? Haha najlepszy moment w zakładaniu bloga xD No to ten... Będę wpadać na tego bloga :D mam nadzieję że go nie zawiesisz :P no to... Do następnego a co do nazwy to nie wiem np. Gabi prawdę Ci powie xD albo coś. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi na spontana są najlepsze ;D
      Ale z nazwą, zawsze jest problem.
      Postaram się go nie zwiesić, ale mam motywację :D
      Dziękuję za komentarz <3
      Hmm, podoba mi się ta nazwa, ale tym razem to trochę przemyślę xD
      Pozdro ;*

      Usuń
  3. Hej.! Fajnie się zapowiada :3 Na pewno bd tu zaglądać, masz to jak w banku xd hah. Dbr jakoś tak nie mam weny na dłuższe rozpisywanie się xd

    P.S Zapraszam do mnie ;D http://poza-naszymi-marzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.
      Miło mi, że się podoba.
      Z przyjemnością do Ciebie wpadnę ;)

      Usuń